NYÅR

Kvällen igår va hur bra som helst ! Började med att några fina vänner kom hit och vi åt trerätters, spelade drickspel och taggade kvällen helt enkelt. Senare begav vi oss upp till sebbe, där det var fullt hus bokstavligt talat. Smällde smällare, skålade och dansade till vi inte klarade mer. Då GICK vi hem till väderstad. Kom hem, sotade lite smått för kvällen, och sov sen en välbehövlig sömn.

Vaknade upp av att min älskling va sugen på efterrätten som vi aldrig åt igår, tvingade mig upp, kom ända till soffan. Josefine kom, åt efterrätt kolla gg och sen sov jag igen. Nu är jag pigg som satan och vet inte vad jag ska hitta på. Texten vart lång och jobbig men det va min nyårsafton värd

Blev inte så mkt bilder. Antingen är de på fyllon eller på golv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0