crash

Helgen har varit sketa bra. I fredags festade jag hos Sofie och Ellen. Det blev mycket dricka och mycket dans, och det slutade med att jag Fanny och Lovisa käkade rebensspjäll mitt i natten som jävla grottmänniskor, haha. Ägde.

Igår var jag på tjejkväll hos Josefine. Lagade mat, kolla film och mös typ. Däremellan körde jag på mina fulla vänner till Vadstena. Var en upplevelse kan jag lova. Blev många kissepauser, 2 besök på Östensson, kolla på Chrilles bygge och så hann även träffa Theo Johan och Henke en sväng. Har inga bilder från kvällen, så det får ni klara er utan

Kommentarer
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2012-02-09 @ 12:36:57
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0