pretty little lier

Idag var vi på besök på psyket under psykosocialtarbete lektionen. Var helt otroligt intressant faktiskt. Det kan verkligen inte vara ett lätt jobb för dem. Tänk att umgås dag ut och dag in med ngn som man vet ha mördat någon. Dessutom får man inte dömma den personen utifrån brottet, utan vara "proffisionell" och lära känna den "sjuke" för den han/hon är. Jag skulle nog kunna skriva en hel bok om detta, för jag tycker det är så intressant. Men det ska jag inte göra här, eftersom att vi har fått en uppgift att skriva om vår egen syn på människan. Vill inte att mina kära klasskamrater ska sno mina tankar ifrån mig, hehe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

OJJ fan va synd. Fast nää jag vill inte få IG!!!

2011-09-19 @ 23:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0