ÖSTERSJÖRESA dag2

Vi åt en brakande frukost på båten innan vi klev av för att bege oss vidare mot hotellet. Där bodde jag med finaste Erica, och hotellet var riktigt snyggt faktiskt! Tog några timmar då vi fixade till oss och prata strunt. Sen begav jag mig med Alinde, Fanny, Eleonore och Bullen ner till gamlastan för att hitta till våra guidningsplatser. Tog en stund som ni kan tänka er, och jag har aldrig känt mig som en så stor turist som då.. Tog en fika och sen drog vi oss tillbaka mot hotellet. Där blev det chill med maffia och godis. Har ni aldrig spelat maffia då måste ni göra det ! Så jävla värt spel :)

Bloggar från mobilen, så jag har inte så många bra bilder från dagen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0