LÅNGHELG

Ligger i soffan o myser. Gårdagen bestod av chill osv. Älskar alla som finns här för mig för tillfället. Så jävla guld värda! Har ju varit ledig lite och så fortsätter det vara fram tills måndag, ganska skönt om jag får säga mitt. Hade lite planet inför helgen men eftersom att Klara har blivit sjuk, så blir det inte så mkt firande utav henne. Vi får helt enkelt se vad som hittas på. Idag hade jag min första körlektion och det gick ganska bra faktiskt :) klarar redan många utav momenten vi testade. Åkte sedan direkt till farmor <3 som fyller 72 idag. Där bjöds det på smörgåstårta, kladdkaka och tid med världens bästa släkt. Nu ska jag ringa M och sen försöka sova. Tyvärr själv i natt.

Sexig som alltid

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0