Tove Bazso gäst bloggar

Hej hej. Nu tänkte jag gäst blogga lite på Sandras blogg. Jag vill bara berätta hur mycket mina klasskompisar betyder för mig, eller aa, alla utan My!

Den bästa av dom bästa är Sandra såklart. Vi är typ bästavänner. Vi tror att vi äger skiten och hatar alla andra (Kerstin, Klara, Lovisa och My) som hänger efter oss. För vi är för coola för dom. Vi ska gifta oss med varandras bröder i framtiden, så vi aldrig skiljs från varandra. Våra barn ska heta samma sak och vi ska bo i exakt lika dana hus.

SANDRA BJÖRK. Hur kunde jag leva utan dig? Helt plötsligt känns min tid innan vi träffades meningslös. Du är glimten i mitt liv. Du är sockret på min bulle. Älskar dig mest


Kommentarer
Postat av: Sötaste tjejen i stan.....

Ingen kommentar TOVE + SANDRA!!!!!!

2011-03-01 @ 09:41:03
Postat av: Tove bazsoooooo

Men ballt att du utnjyttar mitt namn för att skriva om dig själv!

2011-03-02 @ 21:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0