2009 var året

Har inte ens öppnat geografiboken för dagen än (utan på geografilektionen då). Jag orkar verkligen inte, så jag tar och förlitar mig på gud gällande detta prov. Har haft lite tur med mig på sista tiden faktiskt.

Höjden av tur skedde i förrgår. Jag glömde min plånbok på bussen, klant som jag är. Sen när mamma kommer och hämtar mig så säger jag att jag kan köra hem om hon ringer till kundtjänsten. Så vi åker iväg från station och stannar utanför Netto. Där står en buss och jag känner igen busschauffören, bara för vi hackade på honom i bussen. Rolig prick. Så jag knackar på fönstret när han står där på parkeringen och går in och där ligger min plånbok. Helt otroligt verkligen.

Sen har jag haft tur med en annan sak, som inte ni bloggläsare får veta. Friends only! Mogen tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0