words

Har haft ett riktigt bra lov, om man nu kan kalla det så. Igår var jag för första gången någonsin ute på golfbanan, fungerade väl mest som ett stöd även om jag var en riktig jävel på att putta! Efter golfen blev det grillning o poolhäng, och det ägde förjävla mycket. Idag har jag varit på bio med Tove, David och Johan. Vi såg på Baksmällan 2 och om ni gillar den första filmen så är den här också värd att se, faktiskt. Jag drar till Tranås imorgon och gör den staden lite osäker. Vi har bara 2 skoldagar kvar tills vi slutar, och jag vill inte, jag vill inte att alla ska åka hem igen. Just därför ska jag pussas lite extra mycket de här dagarna.

Jag ska träffa Malin imorgon. Lycklig tjeja


Det går uppåt för mig just nu och jag är så jävla lycklig.
Trodde att det skulle få mig att glömma, få mig att komma över. Istället känner jag en större saknad än jag någonsin har gjort, trots att jag har min fina att vara med. Du gjorde mig lycklig, lyckligare än någon annan någonsin har gjort mig. Jag är rädd för att jag inte ska bli så lycklig igen, och att du kommer segra över mitt hjärta än en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0