one two three

Kom precis från Motala och min fina Tove. Idag har vi legat ute i solen, ätit ute och käkat för mycket godis. Var även nere på stan en sväng och lite fint fick jag med mig hem. Imorgon börjar jag jobba, så nu ska jag ha lite tid med Josefine. Gud så bra en människa kan vara, helt galet. 

Min sommar är ganska smockfull. Nu jobbar jag i 2-3 veckor och i helgen som kommer blir det poolparty, Arvid och kvalitets tid med min mamma. Nästa helg får jag kanske finfrämmat från Kisa? Inget är besämt riktigt än. Så då blire väl vara med denna mupp hela helgen och sen kör vi på jobb igen. Veckan efter det så har jag ingenting bestämt. Ska umgås med Malin och Lovie mkt har jag lovat, åka båt med Johan, hänga med Väderstad gänget och pendlarna, låter verkligen inte helt fel. Sen flyttar ju gull hit och sen flyttar ju Johan till Vadstena också så blir väl häng där. Vecka 28 ska jag ut på husvagnssemester med några fina vänner till Torpön, men det är inte heller besämt än. 

Ne nu har jag inte tid att skriva mer. Ska ta mig en dusch innan Josefine kommer.  

 

Kommentarer
Postat av: Tovee

Oh så fint!

2011-06-12 @ 17:40:42
URL: http://tovebazso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0