WHaT EVEr

Igår tog jag med mig Mysan till Linköping. Vi hade det riktigt trevligt & shoppade som galningar, eller? Fick med mig 3 linnen hem & ett par solglasögon. Vi var inne och letade i varje jävla affär och hittade ett par i den sista affären. Lotto kallas det!

Bara för att My ska få skratta så måste jag också säga att för typ två veckor sedan så satt jag, Kerstin och My nere vid slottet och väntade på bussen. Då splaschar det till och vi fatta inget typ. Så kollar vi ner på bryggan och exakt mellan My och mig så ligger det en jävla fågelskit, 2 cm från mina nya skor. Det tyckte My var jätte äckligt och jätte kul och ville springa in under tak? Garva ihjäl åt hennes panik osv. Hoppas du skratta nu My, för det sa du att du skulle göra !



Kommentarer
Postat av: Agnes

åhhh, söta ni är! och nästa gång får ni faktiskt ta och höra av er när ni är i Linköping ;)

2011-04-28 @ 22:21:18
URL: http://whatstone.blogg.se/
Postat av: mysan

HAHah coolast ever!! ;D ;D

2011-04-29 @ 12:21:53
URL: http://mycromsjo.blogg.se/
Postat av: sandrut

klart vi är coolast my !

och agnes, lovar att jag ringer nästa gång!:)

2011-04-29 @ 22:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0