en första blick & jag var fast

Jag har blivit allt för dålig med mitt bloggande. Jag lovar att skärpa till mig!

Jag har precis haffat mig en ny pojkvän(man) över dagen så där och det är väl kul! Nu har jag mycket saker på gång just nu och jag är inte arg längre. Jacob made my day !
Ìmorgon ska jag besöka optikern igen för att se om mitt sår läkt, och på torsdag ska jag fixa mina naglar. Sjukt överlycklig tjej! En annan sak som gör mig så attsingens lycklig är att det snart är lov och att jag går i just den klass jag går. Mycket fina människor alltså !

Random pix, varsågoda


Bild 1 - Johan ritade detta vackra hjärta till mig. Blev rörd
Bild 2 - Jag kör bil, börjar bli ganska duktig iaf på att inte få motorstopp!
Bild 3 - My och Sandra går lösa, som vanligt
Bild 4 - Jag är cool
Bild 5 - My och Sandra går lösa, igen

Kommentarer
Postat av: DEN COOLASTE

COOLARE EN COOLAST!! ;D

2011-04-13 @ 09:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0