Midsommar

Är hemma nu ingen efter denna härliga helg. I torsdags var det träning och sen drog jag till Filip och sov där. Sen blev det ställa klockan tidigt för att bege sig till Göteborg. Alla butiker var stänga utan dem på Nordstan så det blev att gå där en sväng. Vid 2 eller något begav vi oss bort till Liseberg. Det var ingen kö och sällskapet var kanon. Blev god mat, men dock inga vinster. Hotellet var dö mysigt och aa. På lördagen åkte vi hem och jag drog direkt till Ödeshög till campingen där Sanfridssonarna var. Har varit helt perfekt faktiskt.

Ikväll blir det match sen drar jag till Filip och sover tror jag, och sen på måndag så ska vi iväg till Torpön med laget. Hoppas det också blir perfekt.

Bilder kommer, när jag orkar lägga in dem. För nu ska jag rensa ur min garderob, får inte in några kläder längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0