Love

Dåligt med bloggande, men skyller faktiskt på att jag jobbar! 

I veckan har det varit fullt upp kan jag lova.
I söndags spelades det fotboll för fullt och vi fick 3 poäng genom en vinst med 3-1.
I måndags drog jag direkt till Linnea efter jobbet. Vi hade det bra, bara njöt av tillvaron. Vid halv 7 blev det träning och sen hem och ta det lugnt.
Igår jobbades det hela dagen kändes det som, men hade faktiskt lite tid över för mina vänner Josefine, Alfred och Sebastian.
Idag har jag jobbat. Ikväll vet jag inte vad som händer riktigt. Kanske åker in och ser fotboll med Jossan, i vilket fall så ska jag packa. För imorgon åker jag direkt till Skänninge efter jobbet, då det blir Linnea - Fotboll - Farmor - Filip. Sen på fredag åker jag och min skrutt till Göteborg där det väntar hotellmys och Liseberg. Jag vet att det är självaste midsommarafton, men som det händer mer hemma. Nej 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0