Tisdag morgon

Igår blev det att ställa klockan på halv 10 eftersom jag och mina flickor skulle till Ryd och heja. Killarna var duktiga tycker jag allt, speciellt de två sista matcherna. När vi kom hem var jag helt slut, slappa framför datorn och tvn, med ett 2 timmars långt samtal på det. Gick och lade mig väldigt tidigt runt 1, och somnade direkt för en gångs skull (jo men kul att veta). Ställde klockan på halv 12 och nu sitter jag här. Trött och förjävlig, funderar på att ta mig en dusch innan jag för besök.

Igår fyllde även Carl Åsberg 16 år, för er som vill veta.

Kom på att jag ska skriva upp vad jag fick i födelsedagspresent också
- Pengar
- Presentkort
- Klocka
- Halsband
- Armband
- Säng
- Parfym, 2st faktiskt
- Smink
- Hårspray
- Utflykt med Linnea där det bjuds på antingen massage, pedikyr eller manikyr
- Biobiljetter
- LINNEAS FINA DIKT

Så nu vet ni det också.

Idag får Jossan bjuda på bilden, bara för jag fick så fina presenter utav henne.
- Hårspray och en parfym. Tack så mycket hjärat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0