<3

Det finns speciellt en person som jag vill tacka. En som har hjälpt mig med allt, alltid lyssnat och alltid förstått. Det är du har fått mig att skratta när jag inte trodde att jag någonsin skulle kunna bli glad igen. Det var din förtjänst att jag tog mig igenom den jobbiga perioden i somras. Du har helt fel när du säger att allt var ditt fel, för utan dig hade jag aldrig tagit mig igenom det. Vi har haft våra svåra tider vi med, men jag hoppas dem är över nu. Du borde ta åt dig när jag säger att du är underbar, för det är du verkligen. Och jag vill också säga att jag är ledsen för allt, och att jag finns här för dig precis lika mycket som du alltid finns där för mig.

Kommentarer
Postat av: Filip paananen

Sandra<3, Jag älskar dig så jävla mycket <33

2010-01-19 @ 22:27:01
Postat av: Filip paananen

Sandra jag älskar dig så jävla mycket! <3

2010-01-19 @ 22:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0