16 år

Nu har jag fyllt mina 16 år, och det känns bra som sjuttan.

12 slaget firades in med Linnea. Vi fick mycket skönsång (av Filip och Axel) blandat med dampiga sms. I vilket fall kolla vi Drag me to hell. Linnea var sketa rädd till en början, och det var så uta helvete roligt så det går inte beskriva med ord. Sen efter insidenten där hon spytt på henne i sängen, så blev den jävla film jävela patetisk. Kolla inte på den, jag rekomenderar det. Vakna runt halv9 av att Alfred Karlsson skickar ett jävla sms, men somnar om och vaknar upp av mina föräldrars skönsång + Linnea sista fras : uti hundrade år. Fick lite små paket, för har ju redan fått min säng, som vi slaggat i inatt.

"Dagens" igår var Linneas underbara dikt. Fick mina paket av henne med, skit dåliga men .. vafan, måste la låtsas va glad. Hahah, skoja hjärtat.

Imorgon - medtvingad på cup. Nej så hemskt är det inte, det ska bli kul.


Kommentarer
Postat av: Filip paananen

Sandra du är så jävla sexig ska vi knulla? <3 :D

2010-01-03 @ 22:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0