sandra rockar mitt liv

chacha bloggen. Linnea som skriver här o jag ska faktiskt
skriva min kärleksförklaring till sandra björk.

 vad skulle jag göra utan dej ?
jag vet inte ens om jag vill veta svaret på den frågan
jag vet bara att du är så otroligt viktig i mitt liv,
jag känner mej trygg i din närhet.
och jag vet inte, kanske det är för att vi är släkt  
för på något sätt är vi så jävla lika.

båda blir så inihelvete fula på kort till exempel:



båda ÄLSKAR paramore:



båda är ganska craaazy (för att citera en kille från stock):


här har ni levande bevis på att vi båda kan vara oss själva
i varandras sällskap o det tror jag är en jävligt viktig
anledning till varför jag kan säga att jag älskar dej.
du har fått mej att skratta igen, gjort mej lycklig.
och jag tror inte att det finns något som inte vi kan klara.
du är så jävla underbar!

så snälla, kom heeeeem !
I MISS YOU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0