Mitt sportlov

Ja igår hade vi redovisning, och det gick skit bra! Vi var bäst, och då fick jag även se Marco dansa till Michael Jackson live. Inte varje dag man ser det kan jag säga. Hela veckan har jag varit i Skänninge typ. Blandat med träningar och med människor. Nu är jag återigen med Linnea och vi ligger i min soffa och tar det lugnt. Har haft så PMS idag kan jag säga, men det funkar i alla fall kan jag lova.

Imorgon åker vi troligtvis upp till Tobias och Marcus i Bjursås. Där ska vi stanna över natten och sen bär det av till Björnrike. Men pappa är inte så pepp på att åka upp imorgon, på grund av snöstormen som ska komma. Men vi får ju som sagt se. Nu ska jag va social med mitt liv igen. Ha det fint och så hörs vi om en vecka igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0