Helgen som varit

Okej, hade ju som sagt tänkt att vänta med att skriva om helgen tills jag laddat upp bilderna. I vilket fall så KOLLADE jag på film hela fredagkvällen, fniss. Fetthjärta på det. På lördagen var jag med mina vänner hos Vendela, och det var helt okej tycker jag allt. Hittade min sko tillslut och allt slutade i frid och fröjd, dock en trång hemåtfärd med 10 pers i bilen. Men visst det funkar ju också. På söndagen var jag med Linnea och låg i min säng typ hela dagen, eftersom huvet banga. Och det funkar ju det med.

Kommentarer
Postat av: jadu.

2010-02-09 @ 19:05:08
Postat av: mys

hur kan du ha kollat på film hela lördagkvällen. och på lördagen va du hos vendela med dina vänner?

haha myyyyyys <3333

2010-02-09 @ 19:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0