Äntligen hemma

Efter en sjukt bra vecka är jag äntligen tillbaka i Östergötland.

I torsdags åkte jag med Filip o Bellner hela dagen.
Jag fick gräva ut idioterna i 5 m snö, efter deras resa genom skogen.
Jag har sett Filip slå halft ihjäl sig när han skulle göra sitt hopp. Men annars ägde han ju ut både mig och Bellner i backen. Fast!!! Jag vann 2 gånger över Filip och är fett jävla stolt!
Bellner och jag har klarat oss ner för en svart backe! Och han har även lyckats få en lift i huvudet.

I fredags blev det inte så mycket åkning av för min del. Var borta i Björnvallen och "hoppade" med mina coola Mjölbyvänner. På kvällen blev det bastu och tv för fulla muggar.

Jag kom idag (lördag) är jag hemma efter ca 8 timmar i bil. Paniken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0