Dag 3

Mina föräldrar;
Jag ska väl vara lika tråkig som alla andra och säga att mina föräldrar är bäst. Dom är det faktiskt.

Min mamma ..
- är smart, och hjälper mig med allt jag behöver hjälp med
- lagar superduper god mat
- är extremt tjatig om allt .. jobbigt
- har sämst humor i hela familjen
- den jag vänder mig till om det hänt ngt, beror på vad förståss
- stöttar mig, always
- har svårt för ungdomarnas mode, hehe
- är super intelligent på datorer
- läser bra böcker
- gillar samma tv program som jag gör, fast inte paradise hotel
- rolig att övningsköra med

Min pappa ..
- är mkt generös när vi handlar kläder till mig
- skjutsar mig oftast jämt dit jag vill
- älskar sport, speciellt när jag spelar
- beroende av bilar, biltidningar, bilprogram
- dålig tv program smak. formel1, sport, bilprogram, på spåret o blablabla
- kan aldrig släppa en sak förens den blir klar, tex pussel och när det renoveras
- hatar att läsa
- smart på matte
- bra på att fixa sommarjobb. love him for that
- fett skön humor
- oftast på min sida i bråk

Orkar inte skriva ner mer, för det finns ju 10000101001 grejer till.
Det viktiga är väl att jag älskar dom över allt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0