Dag 2

Min första kärlek ;
Min riktiga, verkligen riktiga första kärlek är Filip. För det känns inte som att det egentligen var så seriöst med Victor. Any way. Filip Paananen, världens mupp, var mitt första intryck första dagen i klassen. Han trodde han var så "cool" och var så jävla dryg (hihi). Men ju mer tiden gick och ju mer vi pratade, ju bättre blev han i mina ögon. Mina vänner var dock inte lika glada på mig för det. Typ 1 år innan vi blev tsm snacka vi om allt. Han var en riktigt jävla bra vän och betydde fan allt för mig. Andra gången vi var själva,själva var dagen då hans farfar dog. Hemskt jag vet. Nu har vi varit tsm i 9 månader, och jag älskar honom, mkt. Vi har såklart varit med om mycket tillsammans, och det bästa var när vi var själva, 1 vecka, i en husvagn, och med båt, i Stock. Fan vad jag saknar det.
Haha jag kommer ihåg när vi var i Björnrike. Adam visste inte att vi va på G. Ni kan ju tänka er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0