Dag 1

Om mig ;
Vart ska jag börja? Jag heter Sandra Björk och bor i världens minsta håla, Väderstad. I denna plutthåla bor även mina närmaste vänner, vilket är skönt att ha nära till hands ibland. Jag fyller 17 om exakt 30 dagar, och det ska bli skönt. Bara ett år kvar till 18 sen. 

Jag går på gymnasiet i Vadstena på en samhällslinje med inriktning turism. Om jag ska vara ärlig så äger den sten hårt. Blir mycket resor osådär, och klassen är grym. Annars då? Jag gör väl inget speciellt på fritiden, längre. Jag har spelat fotboll i 11 år och slutade med det för bara några månader sen. På ett sätt är det skönt, men samtidigt väldigt tomt. 

Hur jag ska beskriva mig som person det vet jag inte riktigt. Jag uppfattas nog som väldigt blyg, men det är egentligen precis det jag inte är. Jag har ganska svårt att vara mig själv bland nya personer, så det är nog därför, tror jag. 

Jag har ganska stort behov av att se på tvserier. Jag blir galen om jag missar någon, faktiskt. Det är inte direkt en serie vi snackar om: Gossip girl, Paradise hotel, Desperate housewifes, Grey's ananatomy och One Tree Hill (när det går). LOVE IT

Mina vänner är mitt liv. Filip min plutt, Jossan, Linnea. Alfred, Arvid osv. Tove, Kerstin osv. Ni äger. Ni är bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0