MVG

Dagen började ju inte precis så bra.
- Försov mig och vaknade trettio minuter försent.
- Spillde ut all min oboy i knät.
- Glömde mina mappar hemma.
- Tappade mitt örhänge påvägen till bussen.
- Hörlurarna sprängdes.
Tänkte att dagen kommer bli ett helvete men det blev den faktiskt inte. Fick reda på mitt tyska betyg, vilket var bra och jag fattade för första gången NO'n efter att Jonas förklarat den för mig 3 gånger.

Jag saknar min Linnea också, och vill att hon ska komma hem! Följer med Alma hem imorgon med sen, innan träningen.
Har föresten sovmorgon imorgon, så funderar på att sova hos farmor och farfar inatt. Har möte med Carina, ne heter hon det? Det är ialla fall studie och yrkesvägledaren. Hoppas hon hjälper mig med ett och annat problem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0