?!?!

Jag skulle egentligen kunna skriva ett helt inlägg på hur dåligt jag mår. Feber, huvudvärk och ingen röst. Farmor och farfar var här imorse och städade. Farmor kom in i mitt rum när jag låg och kollade på film, för att se hur jag mådde. Sen sa hon att de skulle skita i att städa mitt rum, för de inte ville bli smittade. Sen stänger hon dörren och så hör man henne säga till farfar : Jag tror hon kanske har svininfluensan. Asså? Blir man orolig då eller? Måste föresten bli frisk tills på lördag. Ska ju åka på spa och grejer då. Kommer hem på söndag. Men som sagt, försvinner inte febern då måste vi kanske tyvärr avboka..


Kommentarer
Postat av: ööhh

haha :) svininfluensa.

2009-11-05 @ 21:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0