24 november

Igår fyllde min mamma, min trygghet i livet 38. Det firades med tårta och god mat med släkten. Senare på kvällen kom Josefine, och vi drog vidare till Arvid och Rasmus. Minst sagt en mycket trevlig kväll med mycket snack och garv. Tycker bara lite synd om Rasmus, för Arvid skrämde upp han ganska så hårt, haha.

Nu står det Mjölby på schemat för mig, och måste även lära mig 70 glosor + dativ prepositionerna tills imorgon.

Jag har suttit och letat efter bilder på mamma i ca 10 minuter nu. Letat igenom sedan New York, Barcelona och Rhodos. Och jag har kommit underfund med att det alltid är hon som sköter kameran. Därför får ni se några ointressanta bilder om hon har tagit i stället




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0