people go, people come.

Världens sämsta dag, lovar. Började dagen med att spilla
ut mjölken över hela köksgolvet och tappa mackan i knät.
Sen på tekniken brände jag mig som fan på fingret och ja,
tyska provet gick som det gick & so gruppen blev ju verkligen
bra! - Jonathan, Ellinor och Pontus. Sen hade vi syslöjd och
symaskingen kronglade IGEN. Jag fick damp, den fick damp,
alla fick damp! Sen när jag kommer hem börjar mitt knä knaka,
mitt huvud att sprängas och min trötthet maxa. Usch, vad jag
hatar mitt liv ibland, speciellt sådana här dagar.

Föresten så fyller Ivar imorgon, ska väl vara snäll och säga
grattis till den lilla fjortisen. Så grattis på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0