mitt internet är fixat

Som ni kanske vet så har mitt internet fungerat från och till dom senaste månaderna. Men nu har mamma köpt någon ny grej, har inte riktigt koll på namnet men det funkar! I lördags drog jag, Alma och Linnea med oss en lite förvirrad Josefine in till Linköping för att fira att hon hade fyllt 15. Det blev stan och bio. Vi kollade på Änglar och Demoner och det var bra, ända nackdelen var ju att vi fick springa där ifrån för att hinna med tåget, så vi fick inte se slutet. På tåget hem var det "fullt ös, medvetslös" som gällde vill jag lova. När vi kom hem blev det va med värsta pojkarna + matte. Dom är trevliga. I söndags blev det spela match mot Zeros. Även fast vi var mycket mycket bättre vann dom med 1-0. Det var surt som sjuttan. På måndag morgonen vaknade jag klockan kvart över 5, för vidare färd mot Ullared. Där blev det att shoppa loss totalt och spendera upp alla pengar. Tur att man har ett sommarjobb i sommar kan jag lova! Tisdag vilket innebar att skolan började igen. Det är inte långt kvar till sommarlovet nu, och det är mycket skönt. Ska förövrigt till Liseberg då, men det har jag säkert nämnt tidigare. Idag händer inget, skulle egentligen in till Mjölby idag och hälsa på Edvin en sväng. Men så blev det inte. Sola behöver jag med göra snart, bara så ni vet liksom. Men nu får ni ha ett bra liv, hejdå sötnosar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0