jossanfjortis

Ligger i Josefines mycket sköna soffa! Just nu.
Vi har båda upplevt en mycket händelserik natt och den har varit mycket
rolig. Hon är ganska fuckking bra trots allt den lilla fjortisen. Vi sjöng
karaoke, för Mattias. En ganska cool kille i sina bästa år! Vi gick och lade
oss ganska sent faktist, senare än den coola killen jag snacka om innan.
Klockan 8 blir man väckt av Josefines telefon. Somnar om, sen klockan 9
ringer hem telefonen och då vill Ida komma hem. Josefine säger nej, men
klockan 10 plingar det på dörrn och jo vem står där? Ida! Det finns folk te
allt kan jag lova du! Ikväll eller senare ska nog vi in till Skänninge och va
med den coola killen och lite annat folk antar jag. Nu ska jag försöka ta
mig upp ur denna gudomliga plats och duscha eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0