bästa

Jag är glad att jag har dig. Du har alltid funnit där för mig.
Vi har haft våra motgångar, men det har bara gjort oss starkare.
Du är den bästa som finns, och jag är glad att jag är en del av
ditt liv. Allt vi gått igenom har tagit oss till dom vi är. Det är med
dig som jag delar dom bästa minnena. Du är helt klart bäst.
Jag älskar dig från början till slutet. Tack för allt Josefine <3


Idag har jag vart med min sköna i Mjölby. Solade, fikade och
hade det bara sådär allmänt mys. Tog 14 bussen hem och
mötte Stina som har vart i Linköping och redovisat sån där grej.
Hon sa att det hade gått bra o så. Emelie rockade på som vanligt.
Nu sitter jag hemma hos Josefine som sagt. Vi kollar på Vänner,
eller jag gör det och hon lirar cs med Mattias. Sen kan DU gärna
få logga in. För vi behöver snacka liksom. Men nu börjar Vänner
igen så ska glo på det. Imorgon blir det skola och sen träning.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Emelie "rockade". Den va bra ! ;)

2009-05-06 @ 17:43:33
URL: http://emelierockler.blogg.se/
Postat av: josefine

jag älskar dig, du är bäst alltid du och jag! <3

2009-05-06 @ 22:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0