21 plats

Hur kan vi komma på 21a plats ? Jag tycker vi (Sverige) var värda mer.
Men Norge var verkligen värda att vinna, abosolut. Som sagt, kvällen
spenderades hemma hos Filip thaman med Josefine, Linnea, Alma
och Alfred. Vissa hade kul, andra inte. Jani fyfan! Haha. Vi kollade på
hela eurovision, här snackar vi liv. Vi diggade med, speciellt till, hm
Greklands med löken. Tummen upp liksom! Räknade in till tolvslaget
för Alfred fyller idag. Vi sjöng jätte fint för honom, verkligen jätte fint :)
GRATTIS PÅ DIG FÖRESTEN! Nu pratar jag med en fett nice person
och det ska jag fortsätta göra tills mamma och pappa kommer hem.
Imorgon vet i fan vad som händer, får väl se liksom dårå. Men på
måndag har ialla fall jag match mot Derby. Vi ska vinna, vi ska ta dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0