112

Ett samtal och det är över.
Ett samtal kan krossa hjärtan.
Ett samtal kan läka hjärta.
Ett samtal kan göra mycket,
and i´m happy for it ~

Igår var jag i Linköping. Hittade skolavslutnings klänning och skor till dt.
Det känns ganska skönt att ha det överstökat fan. Sen blev det Skänninge
en stund med Josefine, och sen drog vi hem till hemma och mös.
Kollade Gossip Girl och One Three Hill, pratade och garvade. Det gjorde
vi i lördags också som fan. Bästa dagen på länge! Tack du Josefine <3
Sen vid 8 blev det dra hem. Käkade pizza och kollade Wipe Out. Kan det
bli bättre ? Nejva. Sen pratade jag med en saknad prick, elr saknad och
saknad. Det var länge sen. Nu idag har det vart skola. Och tjena vilket
humör jag var på, övertrött som fan och helt jävla damp. Fett kul! Vid kvart
i 7 ska jag på träning uppe på södra. Skönt att springa av sig fettet, jao man.


Kommentarer
Postat av: ELLEN SANFRIDSSON

fett? på dej?

hahahahahhahha

2009-05-04 @ 20:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0