08or

Igår skrev jag upp för moppeprovet. Jag vet inte hur det gick,
kan inte direkt sätta fingret på om det gick bra eller dåligt.
När jag var klar åkte jag och Josefine in till Skänninge storstad.
Där var det lan som gällde, eller vi lanade inte med massa andra.
Drog hem vid halv 12 eller nått, dirr efter jag gjort Jakobs hår as fint!
Gjorde Simon sällskap framför en krigar film i några timmar.
Och precis när jag somnat ringer Arvid och väckte mig. UNGAR!
Sen börjar nån ringa dolt nummer (antaglingen nån av lan nördarna)
för man hörde massa andra röster i bakrunden. Den som ringde ska
jag ge stryk på måndag i skolan, så det så.

Ikväll ska jag och Josefine in till Filip, för han är själv hemma.
Dit kommer massa andra tror jag ? Fast först ska vi egentligen till
Linnea, hon som är den bästa sysslingen i världen, höhö. För
eftersom Filip lanade igår så får han sova lite längre innan vi drar
till honom. För han kommer ju va helt jävla slut, elr det är han väl i
vilket fall. Men vi ska ha det kul ikväll har jag bestämt. Punktslut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0