rockkarusellen

hard rock hallelujah
kanske inte men iaf, igår blev det in till skge och där var rockkarusellen i full gång
vi hade det jävligt trevligt, elr jag hade det iaf. förutom det att jag fick påminnelser
av gustav hela tiden ; mask sandra mask. och det är ju en helt annan historia.. haha
efter enstund kom filip och då blev det ju fart på stället, jag tror faktist min hörsel
har försämrats på mitt vänstra öra. filip skulle också få en kaka av en som spela
för att han skrek och apploderade hela låten, men så vart det ju inte. neherå
arvid bjöd på sig själv iaf, han trillade i trappan när vi gick ner från hallen. en syn
som skulle fått dom flesta att skratta och så dramat mellan mig och han om solbritt
dra åt helvete vad jag garva, haha.
arvid - jag kunde inte åka med håkan in till tranås matchen imorgon
jag - du kunde ju åkt in med mig förra veckan, och sovit på hotell ?
arvid - annars kanske jag skulle kunna sova hos solbritt!
jag - ja, i såfall vet vi ju varför du skulle få mvg ?..
efter några sekunder 
arvid - nej jag skulle ju få ig, för jag skulle äta upp all hennes mat
haha, jadu iq lille vän, iq
ikväll ska jag till min kompis över bäcka
linnea alma alfred alfred arvid och sebastian ska med dit (:
blir lite som 5an faktist, om man räknar bort alma och linnea. hihi
men nu ska jag ta min bror på cs. gl sandra!

Kommentarer
Postat av: emelie

HA där bjöd du mig på ett skratt döh, sandris

2009-03-07 @ 15:30:01
URL: http://emelierockler.blogg.se/
Postat av: sandra

emelie, menar du arvid och solbritt

elr filip ? haha :D

2009-03-07 @ 23:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0