höga förväntningar

jag hade höga förväntningar på gårdagen, för vem skulle inte ha om den skulle tillbringas
med josefine linnea alfred arvid sebastian alma och alfred ?
dagen började med att jag drog till jossan vid halv 5 och man ska inte klaga ,för hon är bäst
sen börja folket strömma in och vi käka lite mat som jossan och jag fixat till. men jossans
humör förstördes direkt av en liten insident, och det gick inte upp förän vid typ halv 11
vi säger väl inte vad det berodde på, hehe. sen blev det pulka åk med arvid och bocke
jag blev blöt för dom drog tag i mig så jag åkte efter pulkan,
pulkan var förövrigt inte så hel efteråt.. efter vi tat en sväng i väderstad,
var väl dom flesta humören på topp, ojustdet.
jag klätta på stegarna i skolan trotts min höjdskräck, jäkla stolt faktist :D
sen vid halv ett drog arvid alfred o sebbe och jag och linnea stegade hem till mig.
prata käka och mös till halv 3 elr ngt. vaknade vid halv 12 käka, tv, käka igen,
hon drog på träning och jag är nästan gjort klart min so satt i 2 timmar nästan,
med ganska mkt kakpausar !
nu ska jag kolla på day after tomorrow eftersom vi ska skriva en film recention om det.
helvete vad jag skriver. tjabbahejdå


Kommentarer
Postat av: josefine

du gårdagen sög. elr aa kanske inte sen på kv

2009-03-08 @ 21:17:27
Postat av: sandra

svar. josefine, precis budskapet med texten habbi!

men sen efter våra pulkaåk och klättring så tkr jag att det blev bra :D

2009-03-08 @ 21:57:23
URL: http://sandrasandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0