gossipgirl

ni måste måste måste bara läsa gossipgirl böckerna, jag är förälskad
gossipgirl
gossipgirl - ni vet att ni älskar mig
gossipgirl - allt och lite till
gossipgirl - för det är jag värd
gossipgirl - det som passar mig
gossipgirl - leva livet här och nu
gossipgirl - ingen gör det bättre
gossipgirl - fiender i vått och torrt
gossipgirl - bara i din fantasi
gossipgirl - det finns bara en av mig
gossipgirl - älskar, älskar inte
gossipgirl - du och ingen annan

igår kväll runt 12 läste jag ut - det finns bara en av mig
om jag ska vara ärlig så är det synd. för dom tar snart slut
och jag vill verkligen fortsätta läsa.
dock några saker jag stör mig på " för i boken :
* är jenny populär pågrund av sina stora bröst !?
* har vanessa snaggat hår och klär sig enbart i svart !?
* är rufus, jenny och daniels pappa, en äcklig gubbe !?
* är serenas bror erik en riktigt snygg storebror !?
och då ska vi inte ens tala om handlingen, jag tycker faktist 
att böckerna är bättre, men på tv har man ögongodiset nate
att kolla på ju, mumma. amen nu ska jag fortsätta läsa ithink

you know you love me
xoxo. gossipgirl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0