det är inget för mig

vill ni veta ? jag tycker inte om när folk gör för stora saker om allting
så ja nu vet ni. jag saknar i alla fall victor lite grann'a
och så saknar jag jossan & tack för mappen gullet . hihi
jag kommer till skolan imorgon, ett stort plus i kanten för det
jag kommer få mina omdömmen då.
göra svenska provet
övertala sara att få göra min film sak tills på måndag
göra so - vem har makt i sverige
och hålla tummarna på att jag får göra hk provet på måndag
språket, åt helvete med det

och just det . på tisdag ska vi spela upp våra pjäser
jag får damp över lax. bara för den kostar 130 kr. ofta den
men visst, det är väl såhär livet ska vara ? bara plugg och ingen fritid
elr jo jag har fritid, men den spenderas ju ute på fotbollsplanen
men jag ska inte klaga, för jag gillar det
men nu ska jag snora lite i tvsoffan. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0