1 match, 1 vinst

det ångar seghet om mig känner jag, tröttheten är fan enorm
och jag har typ feber, 38.9 för att vara exakt. otur jag som ändå
skulle ha varit hemma imorgon, hk provet = ig annars.
igår pimplade jag för första gången i mitt liv, och ja vad ska man säga
aldrig mer ?! elr ngt i den stilen, för fan vad segt det var. även om
dagen spenderades med min bästavän jyssan
jyssan och jag drog in till skge på kvällen och under melodifestivalens
hemska toner umgicks man med linneaä mathias ojojoj oscar
dom är snälla och det känns ändå som att man gillar dom, tro det elr ej
hade ju match idag med, vann med 2-0 & mitt knä la av efter 15 minuter
jag längtar iaf till gothia och sommarn överhuvud taget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0