GOTHIA09

Jag har haft så jävla kul, verkligen. Tack alla!
Man har fått uppleva allting från himmel och jord känns det som.
Vi är ett gäng på 3 stycken som hållt ihop, Moa jag och Manfred Broman :D
; Hej jag heter Manfred Broman, jag bor på Lundenskolan och gillar att pilla
alla jänterna på blyyyyygiserna. Ohfyfan, så jävla bra.
Matcherna ska vi inte tala om , det gick piss. Mitt knä gick piss och min rygg
gick av, typ faktist. Kunde inte spela sista matchen, tycker synd om mig själv lr inte.
Vi gick runt där med våran bergsprängade och dunkade musik. Fetaste låten ;


Vi hade en till låt som Moa var väldigt tänd på. Inget stoppar oss nu med Black Jack.
Ja vad har vi mer gjort ? Vi har väl mest gått på Liseberg där Moa och jag drogat
Balder och där i har vi inte garvat lite. Vi har vart nere på Heden och kollat fotboll,
man träffade ju några kända ansikten där nere med, Thalén Eric Erik och Adam.
Sen i fredags när alla hade gått till Liseberg eller stan så var det bara jag Elin
Moa och Nellie kvar, och vi hade ganska roligt åt en sak. Det var roligt i ca 10 minuter
tills Elin lyfter på min madrass. Då var jag nära på att dö vill jag lova. Fyhelvete! :'(
Men det är som sagt ett minne blott. Sista natten skulle alla vara vakna så vi kunde
smyga ut på natten. Jag och Moa delade säng, Nellie och Elin delade säng och
Sara och Maria delade säng. Helt omöjligt att alla skulle kunna somna innan 3 trodde
vi. Men så klart däckar alla. Jag har tänkt lägga in lite bilder, vilket jag inte tog så många
men dom jag har får fan duga! Sen har jag några inspelningar från invigningen,
bergsbanan och när vi satt utanför sankta kiosken. Dom kommer nog också in kanske,
vi får se hur det blir :) men jag har saknat mina vänner och min kära syssling här
hemma. Och så saknar jag Victor som in i helvete, och vi har en typ månad på måndag!
ARVID har kommit hem och han vill jag träffa direkt NUNUNU, känns det som.
Ikväll vet jag inte vad som händer, jag orkar nog inte göra något om jag ska va ärlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0