borta bra men hemma bäst

Jag har inte bloggat på jätte länge, but don't blame me.
Jag har varit på husvagnssemester med folk som jag känt
sedan jag varit 0 och som vi jämt firar midsommar, nyår och
åker på semester med. Dom är bra och jag pratar såklart om
Jacob, Julia Sanfridsson och Niklas, Viktoria Gustafsson.

Det började med att vi åkte ner till Kalmar / Öland och var där
i 4 dagar. Sen åkte vi upp till Stock, där man träffade några
bekanta ansikten och var där till idag. Vädret har väl inte varit
det bästa direkt, men man ska inte klaga. Jag hade ju sällskapet.
Vi gick även på stan i Kalmar och jag köpte mina efterlängtade
converse skor :) 4 tröjor och en bikini.
OCH NU FICK JAG DAMP FÖR NU KAN JAG INTE LÄGGA IN BILDER
VAFAN ÄR DET JAG HAR FÖR JÄVLA TATTAR DATOR !?!
Imorgon ska jag i alla fall köpa en ny, punkt slut.
Och så saknar jag min pojkvän som är i Spanien, fast han kommer
hem imorgon. Annars hade jag inte stått ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0