090720

För det första har vi 1 månad idag, jag och Victor.
Jag saknar han, men ska försöka träffa han en sväng idag innan han åker.
Jag ska nog ändå in till Linköping med Josefine, Arvid och Alfred idag.
Vi ska kolla bio Harry Potter eller Baksmällan, vi har blandade meningar om det.
Vi får se hur det blir med bion.

Igår kväll var jag förövrigt med Josefine Arvid Alfred Alfred Sebbe och Alma.
Det påminde ganska mycket om hur det var förr, när det var "vi" liksom (förstås inte alma).
Man saknar det liksom, för allting var så mycket lättare på den tiden.
Vi ska ut med husvagnen snart jag vet inte riktigt när, på onsdag antar jag.
Imorgon ska jag försöka träffa Linnea, för henne har jag saknat. Hon är bäst somfan!
Nu ska jag dubbelkolla tågtider och busstider, för jag litar inte helt på Arvid. Hare fint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0