JULAFTON

Tänka sig att det äntligen är julafton. Mammas släkt kommer hit vid 2 halv 3. Med dem blir det checka in Kallesjul, äta julmat och öppna julklappar. Fram till dess ska jag hjälpa mamma med maten, fixa och dona och så ska vi spela tärningsspel med julklappar. Josefine väckte mig imorse runt halv 9 och jag höll mitt löfte och ringde och väckte Linnea. Vi fick några julklappar nu på morgonen och sedan blev det en promenad ute i snön.

Igårkväll lyckades jag ta igenom mig Bingolottouppesittarkväll levande, men dock utan vinster. Jag svek på slutet och kollade på "Vad kvinnor vill ha". Vi fick även besök av farmor och farfar som kom och med julklappar och så. 

Ne nu får jag ta tag i mitt liv, och hjälpa mamma med maten.
GOD JUL ALLA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0