i morgon är det jul

Mitt lov har börjat kanon. Linnea och jag tog en slapp dag igår, och hade det bra. Hon drog hem vid 7-8 någongång tror jag? Och då blev det film som gällde resten av kvällen.

Nu på morgonen har jag varit i Mjölby med mor min. Vi har handlat det sista och slått in julklappar. Kan inte annat än att säga att jag är helt jävla otroligt grym på det. Nu håller hon på med julskinkan, och jag vill att den ska bli klar NU! Det känns verkligen inte som det är julafton imorgon, men nu börjar julkänslan komma faktiskt.


Kommentarer
Postat av: linnea

ehh, du är tydligen grym på att ta kort oxå :)

2009-12-23 @ 14:37:28
Postat av: sandra

det är du som tar kortet hjärtat

2009-12-23 @ 18:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0