DON'T LOOK AT ME

Exakt 11.05 vaknade jag imorse av att min mobil plingade till.
Fick ett sms innehållande "Är hos dig om 15 minuter / Linnea".
Amen visst, tänkte jag och gjorde mig ingen större ansträngning utan när hon kom, så kröp hon brevid mig i sängen. Där låg vi och snacka skit en längre tid och kollade på Top Model. Hela dagen har vi bara tagit det lugn och kollat på film och så. Både blev förvånade när klockan slog 4 för då var det dags för Linnea att dra sig hemåt. Hon får nämligen finfrämmat ikväll.

Nu sitter jag här och försöker skriva ner något intresant på bloggen, utan större framgång. Lyssnar igenom "Ellen och Sandra's Hit Lista" från den 3/7-05. Kan inte annat än att garva åt vår fruktansvärda musiksmak. Imorgon ska vi dit som sagt, har precis hjälpt mamma med deserten. Men jag tänker inte säga vad det blir ifall någon utav Sanfridarna får för sig att läsa mig blogg, som jag hoppas de gör?!

Känns helt sjukt att det är nyår imorgon. Nyår innebär även att det snart är min födelsedag. Jag fyller fan 16 & jag får börja övningsköra. Vill bara varna alla att det kan vara ganska farligt att vara ute och gå vid en väg, från och med den 3 januari. Bra nu vet ni det också!

Kommentarer
Postat av: ellen som visst läser din blogg! :D

hahaha, den låtlistan SKICKAR DU !

och ,yes jag läser din blogg, såklart (:

nyårspuss!

2009-12-31 @ 18:07:51
URL: http://ellenelwira.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0