DAGENS SKÖNASTE

Dagens skönaste - JOSSAN. Fyfan va jag har garvat idag asså.
"Om du vill slå en pling till en människa någon gång" HAHA asså jepp.
Dagens andra skönaste - GUSTAV. Ja vad ska man säga?
"PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP"
Dagens tredje skönaste - Min bror. När vi kom ut ur bussen
"Sandra.. Dom där framme undrar om du var arg på Alfred på riktigt"
Dagens fjärde skönaste - Alfred. Hans utbrott gjorde min dag
"TA BORT DÅ" "JAG SKITER VÄL I DIT" och så vidare
Dagens femte skönaste - Sebbe. Hahah i bussen assååå
"ÅH FAN SEBBE!!!!!!!". Men Sebbe det är lugnt, jag kände inget.

Okej om jag ska vara ärlig så vet jag inte varför jag skrev det här, kände bara för det.

Imorgon är det sista dagen i skolan innan julen. Min kära följer med mig hem då i vilket fall. Vi ska byta julklappar och bara ha det allmänt mys. Bytte även julklappar med Jossan idag. Tack för dagen föresten, den var mer än bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0