affafa


Jag köpte en ny mobil idag - Sony Ericsson W995 en svart.
Fast med den turen som jag jämt har fanns den inte på lager
så den kommer till mig på tisdag eller onsdag. Jag får ett nytt
nummer med, men det vet jag inte nu vad jag får.

Sen direkt efter jag kommit hem från Linköping ringer Alfred
och frågar om jag vill komma till han o va med honom och Alfred.
Vi spelade bland annat poker OCH JAG VANN. Vet jag är cool (h)!
Sen nu ikväll har jag umgåtts med dom, Arvid Josefine och Matte.
Det har fan varit en mycket händelserik kväll, med både skratt och
tårar ( röktårar ) för det har brunnit i Väderstad. Ganska mycket.
Några heta bilder Josefine tog igår på oss "folket" ;






Och fråga mig inte vad han gör för något ?


Där det brann, men det syns ju inte så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0