veckan

troligtvis ser min vecka ut såhär:
måndag - hemma från skolan, ingen träning och ingen uppskrivning
tisdag - kanske hemma från skolan, om inte blire träning på kvällen
onsdag - kort dag i skolan, vid 17 skriva upp till moppekortet
torsdag - ingen skola för har kompledigt, kvällen skge med bästa folk
fredag - lediga även idag, 1 maj. va med jossan elr ngt annat kul
lördag - inte en aning ännu. blir väl vara med dom vanliga bästa
söndag - match mot lsw ( som vi aldrig vunnit emot ) om knät tillåter

jo det är ganska mkt fullt upp. men jag gillar det! speciellt att det är valborg

sen kan jag också berätta att jag ska lämna in min dator igen på siba.
för dom vet nog kanske felet nu. oh it's feel great. för jag känner mig
handikappad utan min MIN min dator. och inte simon cp skit.

kolla precis igenom vårat match schema och jag säger bara gz till oss :
3 maj. LSW
10 maj. MAIF
18 maj. DERBY
24 maj. ZEROS

jo härligt, vi har aldrig typ vunnit på nån av dom här lagen.
så att jao. men det ska inte vara lätt nu när vi har gått upp en division till 1an.
det är bara att kämpa på lika bra som vi gjorde mot malmslätt föra veckan.

Kommentarer
Postat av: JOSEFINEEEEEEEEEE

18 maj. DERBY min födelsedag :$

2009-04-27 @ 19:39:32
Postat av: Anonym

F R Ä Ä Ä Ä Ä C K T S O M F Ä Ä Ä N !!!!

2009-04-28 @ 16:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0