tröttheten på max

igår kan jag säga att jag vaknade vid halv 4 elr ngt sånt.
inte så lyckat om man vet att man ska upp tidigt dagen efter
kolla igenom csi boxen, inte hela men nästan tills jag tillslut somnade
då var väl klockan ca 5 för jag minns att pappa kom in och fråga vad jag höll på med
snackade med filip i nån timma elr så också. fett med nice. fett med nice
jag har klippt mig idag. det blev kort. men det tycker väl man alltid ?
dock ändå ganska nöjd ( för första gången i världshistorien )
vid 6 ska jag in till min kära optiker och få ny styrka. min syn blir bara sämre och sämre
tillslut blir jag la helt blind. naej det är väl omöjligt
efter optikern blir det kanske jossan och moppe ? :) hon fråga jag tveka
ni förstår säkert varför, elr har ni hört historien om polisen utanför ica med mig och alfred
på varsin moppe. där kan vi snacka en hjärtattack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0