stockholm

stockholm är staden i allas hjärtan sägs det, undra om det stämmer för i mitt finns det iaf
dagen i ända har tillbringats där med linnea. och fybubblan vad underbart det har varit
pengar har spenderats men man har verkligen lyckade köp & endel mindre lyckade
enda negativa var bussen, en jobbig bussresa med ett resultat till ont i rumpan
ngt som var kul var att höra när filip susa med pulka ner för backarna uppe i sälen
han är galen den mannen alltså, elr kanske inte galen .. helt från vettet!
och så måste jag säga tack vickan för att jag fick låna väskan, du får tillbaka den när jag är
i skänninge nästa gång. fast jag vet desvärre inte när det är.

linnea, tack för idag & du rockar fan till 1000 bruden


Kommentarer
Postat av: victoria

klart! :)

2009-04-08 @ 15:02:07
URL: http://victorialannqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0