lördag

igår var igår. igår vill jag glömma lite smått. dagen var hemsk. det är sant.
mkt hemsk, nej föresten. det var ett helvete. du kan med dra åt helvete!


fast jag vill berätta om min o jossans mysiga natt. mömma mömma
vid 3 ville hon sova. och jag var inte trött. inte ett dugg. så jag snacka med filip
och trackaserade josefine när jag fick chansen. hon fick damp - det var kul
jag och filip snacka la te 5 elr ngt. sen tyckte jag det var dags att sova och det
gjorde jag också. vakna av att jag blir påhoppad av josefine. KLOCKAN 10!
wtf. hon lagade en fin frukost åt mig och sen drog vi ut i det fina vädret <333
jag gillar varmt, hett och svett :D haha. vid 4 ska jag till ellen och sova där
jag har saknat henne MKT MKT MKT MKT. men nu ska jag inte skriva mer
tack jossan & flip & linnea, för att ni är bäst. tackar så jätte mycket.  / sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0